niedziela, 6 lipca 2014

Prolog ★★★

"Mam na imie Jane tak wiem  takie niezbyt oryginalne  imie. Mam 19 lat ,  moja mama jest bizneswomen tak jak tata on (tak,tak ) jest biznesmenem .
Dużo razem wyjeżdżają nawet na pół roku , ale zawsze  znajdują czas dla mnie i mojego braciszka .
Mój młodszy brat ma 10 lat i nawet dobrze się uczy .
Jest odważny ale, też nie śmiały. Jane "


Kończąć wpis w dzienniku
wyłączyłam telewizor i leniewie wstałam z mojego wielkiego łoża . Obróciłam się wokół własnej osi przed lustrem jednocześnie zastanawiając się co na siebie włożyć w ten jesienny poranek .
Niedługo potem postanowiłam założyć  czarne spodnie i biały  najprostszy sweter .

Włosy w lużny kucyk i  założyłam  czarne vansy .Zeszłam  po schodach czekając na mojego brata .
Po chwili razem szliśmy do szkoły.
Byłam ciekawa co przyniesie mi nowy dzień .
______________________________________________________________________________-
Heii witam was na moim nowym blogu prolog narazie nic wam nie mówi co bęzie się działo
Pozdrawiam Paula★★★

4 komentarze: